numberfifteen

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Matilda - 24 november 2010 23:10

Har inte skrivit på ett bra tag nu !

Men idag har jag varit hemma IGEN från skolan efter att jag gick 40 min på löpbandet på idrotten igår, men så äre. Blir tillbaka imorn och de börjar med sovmorgon till elva :D

Och föresten höll jag på att sätta eld på huset idag! Det är svinkallt i huset så nu när jag endå skulle vara hemma så fick jag order av mamma att elda på för fullt men tillslut blev värmen för mycket för projektorn så jag la i så mycket ved som gick in i kaminen och sen gick jag upp och satte mig och kolla på tv. Jag tyckte det luktade lite bränt men tänkte inte på det förens brandlarmet började tjuta för fulla muggar! Och självklart får jag panik. Så jag springer ner för trappan (med knä ont) och ser hur det är alldeles rökigt på nedervåningen. Jag kollade vid kaminen som fortfarande brann men de va inge utanför och den var stängd så jag tog en stol och drog ur brandlarmet för det gjorde mig GALEN! Sen ser jag hur det ryker bredvid kaminen där veden ligger och när jag kollar så ligger det en vedbit där som ligger och glöder och såg ut att snart börja brinna när som... När jag såg det fick jag äääännu mer panik och tog vedbiten, öppnade dörren till baksidan och kastade ut veden i snön, sen drog jag på mig ett par skor och stod och slog den i snön så att glöden skulle slockna.

Jag rekommenderar inte att göra det här! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fotboll is the shit!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är världens bästa fotbollslag?
 Arsenal
 Inter
 Barcelona
 Manchester United
 Malmö FF
 Chelsea
 Liverpool
 Helsingborgs IF
 Bayern München
 Valencia
 Milan
 Bayern München

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards