numberfifteen

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Fan!

Av Matilda - 7 september 2010 12:17

Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfa
nfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfa
n
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!

 

Vilket jävla skit! Igår mådde jag hur bra som helst och trodde att de kanske skulle va bra nu ett tag men näääe, bakslag direkt! Är så trött på dethär!!!!!

Doktorn vägrar ringa och berätta om jag fått nån tid på magnetröntgen, ja bara väntar, väntar, väntar och väntar. Skiter i var det är bara jag får göra den, nuuu!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 25 november 2010 17:02


Kom precis hem från skolan, fyfaaan va kallt det är alltså och redan så mycket snö ! Hade slöjd sista lektionen och det är så jävla tråkigt... höll på att somna :) Nu blire plugg inför bildprovet imorn som jag SKA ha MVG på !   Bild från förra...

Av Matilda - 24 november 2010 23:10

Har inte skrivit på ett bra tag nu ! Men idag har jag varit hemma IGEN från skolan efter att jag gick 40 min på löpbandet på idrotten igår, men så äre. Blir tillbaka imorn och de börjar med sovmorgon till elva :D Och föresten höll jag på att sätt...

TTT

Av Matilda - 3 oktober 2010 14:54

Träningsvärk och ont i kroppen till tusen, låter som jag sprungit ett maraton eller så men orsaken är en timmes bowling med laget igår, vilket var hur kul som helst! :) Nu ligger jag i soffan och kollar på fotboll, och om EN timme är det Liverpool ...

.

Av Matilda - 19 september 2010 23:09

Har inte orkat skriva här på ett tag och orkar inte det idag heller, men nån dag kommer orken tillbaka! ...

Av Matilda - 13 september 2010 19:23

Halleluja, jag var i skolan idag !!! Inte direkt nån rolig skoldag men jag gjorde det jag behövde göra. Men fyyyy va mycket läxa jag fick hem, jobb för tusen veckor framöver -.- Efter skolan drog jag, Jeppe och Alex ner till Mai Thai och käka goooooo...

Presentation


Fotboll is the shit!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är världens bästa fotbollslag?
 Arsenal
 Inter
 Barcelona
 Manchester United
 Malmö FF
 Chelsea
 Liverpool
 Helsingborgs IF
 Bayern München
 Valencia
 Milan
 Bayern München

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards