numberfifteen

Alla inlägg under september 2010

.

Av Matilda - 19 september 2010 23:09

Har inte orkat skriva här på ett tag och orkar inte det idag heller, men nån dag kommer orken tillbaka!

Av Matilda - 13 september 2010 19:23

Halleluja, jag var i skolan idag !!! Inte direkt nån rolig skoldag men jag gjorde det jag behövde göra. Men fyyyy va mycket läxa jag fick hem, jobb för tusen veckor framöver -.- Efter skolan drog jag, Jeppe och Alex ner till Mai Thai och käka goooooooooooood mat! Sen skjutsa mamma hem mig så jag kunde hämta moppen för att ta mig ut till borg för att kolla på fotboll, men först åkte jag och Jeppe och hämtade Nadia och Olivia.

Norrtull vann med 3-0, braaaaa jobbat!

Av Matilda - 12 september 2010 22:56

Ojojoj idag har familjen Westerdahl fått saker gjort! Pappa tapetserade klart resten av vardagsrummet på morgonen och mamma och han lyckades också sätta upp stora projektor ramen, allt det innan jag gått upp ur sängen! Inte för att de va så svårt för jag gick nog upp nån gång runt halv två :) Menmen, sen tog vi in soffan och tre förvaringsbänkar och satte allt det på sin plats, plus nåra högtalare lite här och var. Och fy tusen va snyggt det blev!! Mycket mycket mycket snyggare än innan! Den enda nackdelen är att tv-boxen inte har samma bra kvalitet som den nya projektorn så bilden är fortfarande lite suddig men det kommer bli grymt när nya boxen kommer! :D


  

Nya projektor ramen. Allt annat runt om är inte klart än här! :)

Av Matilda - 12 september 2010 11:58

Jag är tröööööööööött! Ligger och kollar på V.Ä.N.N.E.R och käkar frukost. Man måste bara älska VÄNNER annars är man galen!!!!

Idag är det LIVERPOOL :D:D:D:D:D:D:D:D 17:00 drar matchen igång! Längtan är snart över! WOOHOOOO!

 

  

Av Matilda - 11 september 2010 23:58

Den här dagen/kvällen va verkligen nånting jag behövde! Först kollade jag på två Premier League matcher där Man United tappad två poäng mot Everton då Everton gjorde 2 mål på stopptid och kvittera till 3-3, gryymt ! Sen kollade jag på Arsenal mot Bolton där de inte vart några förvånadsvärda siffror. Efter de kom Stina, Sandra, Matilda och Alex hit och då kollade vi en halvlek där Barca fick spö av nykomlingarna ;o Och sen kom även Jonas, Crille, Albin och Jeppe och höll oss sällskap. Vi sjöng singstar i kanske tre timmar så jag lovar att vi allihopa kommer ha ont i halsen imorgon men kul hade vi! :D Även Ogga och Adam kom ett litet tag innan alla skulle dra hem.


Inatt är första natten på kanske 2-3 veckor som jag sover i min egen säng!! woohoo, såååååååå skönt :) men nu ska jag ta och kolla lite på V.Ä.N.N.E.R innan jag ska sova, godnatt!

 

  

Bild från förra gången vi körde singstar hos mig :)

Av Matilda - 11 september 2010 14:55

Andra halvlek av Everton-Manchester United drar igång nu! Fyyyyy vad jag har längtat efter Premier League dom här två veckorna! Nu ska jag kolla på denhär matchen och sen hinner jag nog kolla första halvlek på nån av 16:00 matcherna, för sen kommer stina och flera :) KUUUL!


hööörs!


Av Matilda - 10 september 2010 23:57

Orkar inte skriva en text om dagen, är för trött, så det blev punkter istället!

  • 4-5 timmars sömn -.-
  • Ingen skola
  • Till Caspers för att få elchocker!
  • Köpte en elchock maskin
  • Hem och gjorde coola flätor på Alva
  • Åkte ner på träningen en stund
  • Hem och äta
  • Popcornkväll hos Mickis :)
  • SOOOOOOOOOOOOOOOVA!

Godnatt!

Av Matilda - 9 september 2010 22:44

Nu tänker jag lägga mig och sova framför scrubs och hoppas så att jag kan gå till skolan imorn! Vill verkligen att knäna ska vara bra för den här helgen måååste bli en toppen helg! Imorgon är det popcorn kväll hos "Nollan" och sen på lördag blire fotboll på dagen och hoppas på en toppen kväll med stina och flera :)


Men nu säger jag godnatt!


  

SNYGGING!

Presentation


Fotboll is the shit!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är världens bästa fotbollslag?
 Arsenal
 Inter
 Barcelona
 Manchester United
 Malmö FF
 Chelsea
 Liverpool
 Helsingborgs IF
 Bayern München
 Valencia
 Milan
 Bayern München

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards